יום חמישי, 4 ביוני 2009

... a little slow, a little late 

:Avon Barksdale

.Live the life, lead the life. Ain't no big thing

He used to talk that shit all the time and he

believed it, you know what I'm saying?

.What's up, baby, talk that shit now

.You know, you're right

.It's kind of hard to be in here right now

? He scare you, don't he

You know, I'm just saying

.He scares me

,See, if he dead, you know

.I could carry it better

,Coming up the way we did

.you kind of expect that

Waiting on it.

...See

.the thing is, you only got to fuck up once

.Be a little slow, be a little late. Just once

...And how you ain't gonna never be slow

? never be late

.You can't plan for no shit like this, man

.It's life

.Scares me


בפרק החמישי של הסמויה, הכותרת, "a little slow a little late" היא המוטיב המרכזי. אייבון מזמין את דיאנג'לו לבקר את אחיו שנמצא בתרדמת לאחר שחטף כדור בראש. ומשם מגיע המונולוג שפותח את הפוסט. מונולוג שמסביר את התנהגותו הפרנואידית של אייבון לאורך כל הפרק. היחידה מצטיידת בצו שיכפול לביפר של דיאנג'לו ולטלפונים הציבוריים בפיט אבל מאחרת להגיב לרצח של ברנדון למרות שכל הפעילות המובילה אליו מתועדת במחשבי היחידה. הם עדיין לא עובדים 24 שעות מסביב לשעון.


נאום אובמה בקהיר וסרבנותו של נתניהו לפתרון שתי המדינות:


בשבועיים האחרונים נראה שגם בינימין נתניהו וגם ברק אובמה מפחדים לאחר. ביבי שכבר נכווה בהפלת הקואליציה הראשונה שלו. אז איחר לפייס את גורמי הימין בקואליציה שהתמרמרו על הסכם ואי. משנה היום סדרי עולם במשרד האוצר כדי להבטיח קואליצה יציבה לפחות לשנתיים. בו בזמן שהוא חוזר ומסרב לפתרון שתי המדינות ושולח את אהוד ברק למאחז עין של פירוק מאחזים. ברק אובמה, שראה את ביל קלינטון מדבר על שלום ומזרח תיכון חדש במשך 8 שנים והשאיר אחריו מורשת של סיגר, יהודיה חביבה ובועת היי-טק, נכנס בראשית כהונתו לסוגיות הליבה של הסכסוך המוסלמי כולו ולא רק לסוגיות הליבה של הסכסוך הישראלי פלסטיני. שניהם החליטו לא לאחר. על פי הראיה הצרה של נאום אובמה בקהיר, עליה עופר שלח מלין בטורו הבוקר, אחד מהם יאלץ לוותר.


עסק ביש?


דבורית שרגל העלתה היום את האפשרות שעיתון הארץ מנסה לדווח דרך חסמי הצנזורה שגם ב-8200 היו מי שגילו זה עתה שאיחרו טיפה להבין את המציאות ואיחרו טיפה להגיב אליה. ושגם קצין אחד ביחידה לקח זאת בצורה אישית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה